happyevelina.blogg.se

27 årig mamma boende i smålandsskogarna med sambo,o dotter Glad, impulsiv,skinn på näsan o en stor portion humor brud.

Länge sen

Kategori: Allmänt

Oj evighet sen jag skrev här såg jag.

Inte samma behov av blogga längre som det var innan.
Man glömmer helt enkelt bort det.
Här hemma springer tiden iväg.
Lilly växer så hon knackar o pratar på mer o mer för varje dag som går.
Roligt spännande se vad de kommer bli av denna tös med tiden!
Vi har börjat planera altan bygget första virkes paketet hemma till golvet andra ska vi få hem nästa v om de går som de ska.
Börja lite smått riva framöver beror på när snön har gett upp komma.
Jag mår La sådär vart sjukt mkt kaos på jobbet. Jobbat massa beordrat.
Sen vart massa psykiskt dels med en axel som är helt paj tydligen vart inne.
Måste operera till hösten.
Många tankar o funderingar på de.
Vill ej men måste.
Kommer vara sjukskriven ett halv år plus rehabilitering.
Kommer bli tokig.
Dels inte få jobba o känna massa pengar.
Så man kan unna sig leva gott.
Inte min melodi att snåla.
Köper de jag vill lixom.
Hämta nya saken nu i v.
Ska bli spännande
Imorn rycker även kulorna på katten så sen får han springa ute fritt..

Kommentera inlägget här: