happyevelina.blogg.se

27 årig mamma boende i smålandsskogarna med sambo,o dotter Glad, impulsiv,skinn på näsan o en stor portion humor brud.

Toppen

Kategori: Allmänt

Fick en toppen födelsedag.

Nu ledig vecka som ska njutas.
Fick massa fint.
Blommor.choklad. ljus. Träningskort så nu ska sambon och jag börja träna ihop.
Ska bli kul peppa varandra.
Så igår drog han iväg mig på en överraskning tripp.
Där vi besökte gymmet fick introduktion o sen fick jag ett gymkort på de.
Förvånad kan ja säga men ändå glad.
Nu kan vi peppa varandra.
Var iväg på dan käka lunch med kära Sussi där jag fick blomma.
Sen var jag på stan gjorde lite ärenden.
Kan sägs jag är helt såld i Lily and rose serien på smycka och bagge.
Blev ett halsband.
Har inte mkt smycken börjat få mersmak på det kan man säga.

Kommentera inlägget här: